משפצים לקראת החג? שלא תיפלו בפח!
באביב, לא רק הטבע מתחדש אלא גם אנחנו, ופסח הוא החג העמוס ביותר עבור השיפוצניקים בישראל. בין כל העומס שלפני החג אתם בוודאי לא צריכים גם שיפוצניק "חאפר" בבית.
שוק השיפוצים בישראל "מגלגל" כשלושה מיליארד שקלים! בחודשים שלפני חג הפסח, כך נמסר בתחקיר של אדווה דדון "בתוכנית חיסכון" (26.03.2017) בערוץ 2.
עוד דווח בכתבה על מקרה של "חאפר" שהגיע לשיפוץ בבית קשישה ששילמה 15 אלף ₪ בעבור שיפוץ שלא הסתיים מעולם. בעל המקצוע פשוט גבה תשלום ולא חזר לסיים את עבודתו.
כיצד נוכל כולנו להיות בטוחים שאיש המקצוע שאנו מזמינים לא יעשה את אותו "תרגיל" גם לנו?
ערן סיב יושב ראש התאחדות קבלני השיפוצים מסביר שלא כדאי לקחת מישהו ככה סתם "משום מקום".
אנחנו באתר המקצוענים זיהינו את הצורך הזה כבר לפני כמה שנים טובות, וקבענו סטנדרטים גבוהים של בעלי מקצוע המפרסמים אצלנו באתר ואכן זכו להיקרא מקצוענים, לא על ידינו אלא על ידי הלקוחות.
ככה זה עובד:
מהי אמנת השירות של המקצוענים?
כל בעל מקצוע חדש מחויב לחתום על אמנת השירות שלנו טרם הצטרפותו לאתר.
בין אם זו עמידה בהתחייבות למחיר או לשמור על סביבת עבודה נקייה ומסודרת בבית הלקוח וכלה בעמידה בהערכת זמן סבירה להגעה לבית הלקוח.
עקרונות האמנה הם עקרונות מחייבים המשמשים גם לבקרה ופיקוח. חשוב לציין כי בעל מקצוע אשר לא עומד בתנאים אלו ימצא את עצמו מחוץ לאתר.
מה עושים במוקד שירות, גישור ובקרה?
מוקד השירות והבקרה של המקצוענים נמצא בקשר יומיומי רציף עם לקוחות שהזמינו שירותים מאחד מבעלי המקצוע באתר ומרכז את התגובות החיוביות והשליליות על כל אחד מהם.
בנוסף אתר המקצוענים מפעיל מוקד גישור וכשמו כן הוא, מוקד אשר נועד לגשר בין לקוחות לבעלי המקצוע במידה וישנן אי הבנות בין הצדדים.
האם ניתן לקרוא חוות דעת של לקוחות אמתיים?
חוות הדעת באתר המקצוענים הן חוות דעת אשר נאספו באופן בלתי תלוי על ידי מוקד השירות, לאחר ביצוע העבודה בבית הלקוחות.
התגובות אינן מועלות באופן אוטומטי על ידי כל וכן עוברות סינון למניעת כפילות או חשד למרמה.