פגישת ליווי לצורך רכישת ריהוט: כל מה שצריך לדעת
מה כוללת פגישת הליווי?
פגישת הליווי כוללת בתוכה את המפגש הראשוני במשרד בו עולים כל הצרכים והבקשות שלכם אל מול המעצב.ת ובחלק השני של הפגישה יוצאים יחד לרכישת הרהיטים והציוד החדש שנדרש להשלמת העיצוב המבוקש. הפגישה הראשונית, יכולה להתקיים גם אצלכם בבית וחשוב לדייק אותה ואת הצרכים שעולים בה ככל הניתן. חשוב להתייחס לכל הפרטים הקטנים כמו צבעים, סגנון העיצוב הקיים היום, סוג הריהוט החדש, כמות הריהוט הנדרש ולקבל מהמעצב.ת המלצות לקנייה חכמה.
איך מתכוננים לפגישה?
מגיעים עם תקציב שנקבע מראש
כדי להבטיח שתהליך העיצוב החדש לא יגרום לכם לגלוש מהתקציב המיועד לו וכדי להימנע מקניות מיותרות, דאגו להכין מבעוד מועד רשימה של כלל הציוד והפריטים שתרצו לרכוש כשהיא כוללת מחירים. את המחירים, כתבו כולל מע"מ (כדי להימנע משינוי הסכום בסוף הרכישה) והקפידו להשאיר לכם לפחות עוד 15% מהסכום ההתחלתי שהקצבתם לטובת שינויים אפשריים או עדכון מחירים בחנויות השונות.
שומרים על ראש פתוח
קבלת שירות ממעצב.ת פנים מקצועיים יקל עליכם לאורך כל התהליך ויפתח בפניכם אפשרויות עיצוב חדשות שלא הכרתם. חשוב להגיע עם סגנון עיצוב מקובע ומוחלט משלכם אך, נסו להיפתח גם להצעות המעצב.ת ולנסות עיצובים נוספים שיכולים להוריד לכם משמעותית את הסכום הסופי לתשלום. לפעמים, תוכלו למצוא מוצר זול יותר שיהיה דומה למוצר המקורי שתיכננתם לרכוש וזה, ישאיר לכם כסף נוסף לדברים אחרים שתצטרכו לרכוש.