סכסוך עם בעל מקצוע? מוקד גישור ויישוב מחלוקות
בעיה עם בעל המקצוע? אתם לא לבד. מוקד הגישור ויישוב המחלוקות של המקצוענים קיים בדיוק בשביל שיהיה מישהו שיעמוד לצדכם כשצריך.
כשמזמינים בעל מקצוע כדי לתקן בעיה בבית, ולעיתים בגמר ביצוע העבודה עלולה להיווצר מחלוקת עם בעל המקצוע - בגלל טיב העבודה, בגלל שאנחנו מרגישים שגבו מאתנו סכום כסף גבוה מדי או כל סיבה אחרת.
אילו סכסוכים יכולים לצוץ מול בעל מקצוע?
הזמנתם בעל מקצוע הביתה? בין אם מדובר בטכנאי מזגנים או מכונות כביסה ובין אם מדובר בשיפוצניק, אתם עלולים למצוא את עצמכם מנהלים משבר בלי להבין איך נקלעתם אליו.
מחלוקת מול בעל המקצוע יכולה לצוץ כמעט בכל זמן ומלא מעט סיבות: איחור, זלזול, חוסר מקצועיות, דרישת מחיר גבוה יותר וגם במקרים של אי נתינת תעודת אחריות.
מוקד גישור ויישוב מחלוקות: איך זה עובד?
בדרך כלל ישמחו בעלי המקצוע לקחת חלק בחתירה לפתרון, מתוך הבנה כי לקוח מרוצה הוא שגריר נפלא.
אבל, אם קרה ובעל המקצוע מסרב - יופעלו סנקציות על בעל המקצוע, על-מנת להבטיח את שיתוף הפעולה המלא שלו בתהליך.
הצרכן אינו מרוצה מהשירות שקיבל מבעל המקצוע. פניה למוקד הגישור ויישוב המחלוקות: 8877* (או באמצעות מילוי טופס התלונה באתר).
המוקד פותח בהליך גישור ויישוב מחלוקות – מול בעל המקצוע והצרכן.
מגוון פתרונות: בעל המקצוע יחזור לתקן עבודה, בעל המקצוע ישפה את הצרכן בגין עבודה לא מקצועית דיה או בגלל גביה, שהוסכם כי היתה מופרזת, תוארך תקופת האחריות ועוד.
וזה עובד. תתפלאו, אבל גם בעלי המקצוע רוצים שתצאו מרוצים, ושבפעם הבאה שתהיה בעיה כלשהיא בבית תזמינו אותם ותמליצו לחברים, והם משתפים פעולה בשמחה ומתוך היותם שותפים לחזון ערכי אחד: "אנשים סומכים על אנשים".
מה אתם מקבלים כשאתם מזמינים בעל מקצוע מהמקצוענים?
המטרה שלנו, היא ליצור את רשימת בעלי המקצוע הכי טובים בארץ ולאפשר לכולנו להזמין בעלי מקצוע בראש שקט ובקלות.
סינון בעלי מקצוע
1. מוקד שירות הלקוחות שלנו השירות מחייג אל עשרות אלפי לקוחותינו מידי חודש ואוסף חוות דעת ודירוגים על בעלי המקצוע.
2. ועדת השירות מתאספת אחת לחודש ובוחנת אם כל בעלי המקצוע עומדים בתנאי השירות עליהם הם חתומים.
3. במקרים בהם נמצא כי בעל מקצוע אינו עומד בתנאי השירות שלנו, אנו מסירים אותו מהאתר לצמיתות.
שירותי גישור בחינם
1. במידה ויש לך מחלוקת מול בעל מקצוע, אנו נפעל מולו בשמך כדי להגיע לפתרון הרצוי.
2. במידת הצורך, אנו שולחים נציג שלנו לבחון את העבודה בדירה בנוכחות הצדדים ולהחליט על הפתרון.
3. בעלי המקצוע מחויבים להחלטות נציג מוקד הגישור שלנו וחתומים על כך כתנאי להופעתם באתר המקצוענים.
חוות דעת ודירוגים
1. כדי לעזור לכם לבחור את בעל המקצוע, אנו מפרסמים באתר את חוות הדעת והדירוגים שלהם.
2. חוות הדעת והדירוגים נאספים ומאומתים אך ורק על ידי מוקד שירות הלקוחות שלנו ולכן לא ניתנים לזיוף.
3. באמצעות מאות אלפי חוות הדעת של לקוחותינו, יצרנו את רשימת בעלי המקצוע עליהם אנו ממליצים.